تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است فرماندار مشهد: از طلافروشان فراتر از قانون چیزی نمی‌خواهیم | کسانی که مغازه هایشان پلمب شده، براساس روال قانونی بوده‌ است سال گذشته ۲۸ درصد منابع از بانک‌های خراسان رضوی خارج شد
سرخط خبرها

قیمت طلای جهانی بالا رفت (۲ اسفندماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۵۱۳۰۰
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
قیمت طلای جهانی بالا رفت (۲ اسفندماه ۱۴۰۱)
با کاهش ارزش دلار در آستانه انتشار آمار‌های فدرال رزرو، طلا بالاتر می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) با کاهش ارزش دلار به بالاترین حد خود در ۶ هفته اخیر افزایش یافت و در حالی که معامله‌گران منتظر اطلاعات اقتصادی بیشتری برای سنجش استراتژی افزایش نرخ فدرال رزرو آمریکا بودند، طلا در بازه محدود معامله شد.

بهای هر اونس طلا تا ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۱.۴ درصد کاهش به ۱۸۳۹ دلار و ۶۰ سنت رسید و قیمت طلای آمریکا نیز با ۰.۰۸ درصد کاهش به ۱۸۴۰ دلار و ۶۰ سنت رسید. شاخص دلار پایین‌تر از اوج‌های اخیر قرار داشت و شمش‌های قیمت دلاری را برای خریدارانی که سایر ارز‌ها را در اختیار دارند ارزان‌تر کرد.

سرمایه‌گذاران اکنون منتظر صورتجلسه آخرین جلسه سیاست‌گذاری فدرال رزرو هستند که قرار است روز چهارشنبه منتشر شود. بازار‌های پول انتظار دارند که بانک مرکزی ایالات‌متحده تا ماه مه، نرخ‌های معیار را به بالای پنج درصد برساند و اوج نرخ‌ها در جولای ۵.۳ درصد بود.

نرخ بهره بالاتر هزینه فرصت نگهداری شمش با بازده صفر را افزایش می‌دهد. داده‌های اصلی شاخص قیمت مصرف شخصی ایالات‌متحده (PCE) که اواخر این هفته منتشر می‌شود نیز در تمرکز سرمایه‌گذاران است.

بر اساس گزارش رویترز، اولی رن، رئیس بانک مرکزی فنلاند به یک روزنامه آلمانی گفت: بانک مرکزی اروپا باید پس از ماه مارس به افزایش نرخ‌بهره ادامه دهد و اوج نرخ بهره، که باید برای مدتی به آن پایبند بماند، ممکن است در تابستان به دست آید. بوندس‌بانک روز دوشنبه اعلام کرد که چشم‌انداز اقتصادی آلمان پس از یک سه ماهه چهارم غیرمنتظره انعطاف‌پذیر، در حالی که تورم اصلی نیز از اوج خود گذشته است، در حال بهبود است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۴ درصد افزایش به ۲۱.۸۳ دلار رسید و پلاتین ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۹۲۸ دلار و ۶۵ سنت رسید و پالادیوم با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۵۱۲ دلار و هفت سنت رسید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->